W Internecie znaleźć można mnóstwo nieprawdziwych informacji na temat pelletu. Social media huczą od „pelletowych” newsów, które generują czarny PR w sieci. Dlaczego tak się dzieje i czy ma to jakiekolwiek podstawy? Prelekcję na ten temat podczas VI Forum Pelletu wygłosi Filip Nocny.

Reklama

Skąd bierze się czarny PR pelletu?

Filip Nocny
Filip Nocny

Rosnące zainteresowanie pelletem powoduje, jak to zwykle bywa, że biopaliwo zyskuje nie tylko zwolenników. Rośnie też grono sceptyków, którzy głośno i dobitnie wyrażają swoje wątpliwości.

Powoduje to, że paliwo ekologiczne i całkowicie bezpieczne postrzegane jest jako szkodliwe – nie tylko  dla środowiska, ale dla naszego zdrowia.

Skupieni na wadach pelletu użytkownicy Internetu publikują ogromną ilość niesprawdzonych informacji, które urosły już do rangi mitów.

Podczas tegorocznej edycji Forum Pelletu w Poznaniu Filip Nocny będzie próbował się zmierzyć z tym tematem.

Sponsorzy i Partnerzy Forum Pelletu 2021


 Zarejestruj się na Forum Pelletu


Pellet  w sieci – prawdy i mity

Jednym z częściej spotykanych mitów dotyczących pelletu jest pogląd, że przyczynia się on do smogu. Podczas gdy w rzeczywistości w procesie spalania pelletu emitowane są nieznaczne ilości CO2. Kolejną powszechną opinią jest szkodliwy wpływ pelletu na klimat. Powodem jest przekonanie o rzekomym zagrożeniu dla lasów i zwiększeniu wycinek drzew przeznaczonych na biomasę. Poza tym w przestrzeni Internetu funkcjonuje jeszcze wiele nieprawdziwych opinii, które powodują, że ekologiczne biopaliwo musi walczyć z opinią szkodliwego dla środowiska i zdrowia, jednym słowem – z czarnym PR-em.

Sprawdź też: Pięć mitów dotyczących pelletu. Obalamy je wszystkie!

21 czerwca podczas VI Forum Pelletu w Poznaniu problem walki z mitami i złą opinią pelletu w sieci podejmie w swojej prelekcji Filip Nocny – strateg komunikacji, specjalista pozycjonowania stron internetowych, Content Manager, kreatywny Copywriter i trener. Właściciel agencji NOKO 360 i firmy Arena Szkoleń. Na co dzień planuje i realizuje kampanie marketingowe dla wielkich i małych firm, a od 8 lat prowadzi szkolenia oraz pomaga działom promocji zmieniać się w samowystarczalne agencje. W swoim portfolio posiada takie marki jak Santander Bank Polska, OBI, Comarch, czy Pracuj.pl. Po godzinach pisze scenariusz filmowe i bawi się z synkiem Maksem.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Dlatego czytaj Magazyn Biomasa. W internecie za darmo:

Inne wydania Magazynu Biomasa znajdziesz tutaj. Dlatego kliknij i czytaj!

Zdjęcie: pixabay.com
Newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z branżą OZE