Centra handlowe stawiają na „elektromobilnych”

elektromobilność

Jakie znaczenie ma elektromobilość? Siedem lat temu, Manufaktura była pierwszym miejscem w Łodzi gdzie można było „zaatakować” elektryczny samochód.W sierpniu oddała do użytku trzy kolejne nowoczesne stacje ładowania pojazdów.

Elektromobilność coraz ważniejsza!

Centra handlowe coraz więcej uwagi poświęcają innym aspektom pobytu w obiektach niż tylko zakupy czy wizyta w restauracji. Wprowadzają nowe usługi. To właśnie customer service staje się coraz częściej czynnikiem decydującym o lojalności klientów.

Przed siedmioma laty właśnie w Manufakturze powstał pierwszy w Łodzi punkt bezpłatnego ładowania samochodów elektrycznych. Dziś jest to już strefa, w której mieszczą się trzy stanowiska ładowania. Nic w tym dziwnego, rynek samochodów elektrycznych sukcesywnie rośnie i nic nie wskazuje na to, by ta tendencja miała się zmienić.


Elektromobilność – wszystko, co musisz o niej wiedzieć.

Kliknij i sprawdź!


W pierwszej połowie 2019 roku w Polsce sprzedano 945 samochodów elektrycznych, przez cały ubiegły rok 620. Polska każdego roku znajduje się coraz wyżej w tabeli sprzedaży elektrycznych pojazdów w Europie, wyprzedzając m.in. Węgry, Czechy czy Islandię.

Nowa strefa ładowania jest wyposażona w trzy ładowarki AC o mocy nominalnej 32 kW.  Partnerem projektu jest firma Veolia Energia Łódź S.A., dzięki temu ładowanie jest bezpłatne. Stacja jest samoobsługowa, czynna codziennie w godzinach otwarcia galerii handlowej. Nowe urządzenia pozwoliły skrócić czas ładowania o kilka godzin, a zwiększenie liczby stanowisk umożliwia podłączenie aż trzech samochodów jednocześnie.

Chcesz wiedzieć więcej? Dlatego czytaj Magazyn Biomasa. W internecie za darmo!

Źródło: Manufaktura
Zdjęcia: Michał Węzowski

This post is also available in: pl