Na warszawskiej Białołęce otwarto proekologiczny sklep sieci Biedronka. Na dachu obiektu zamontowano panele fotowoltaiczne. Pod sklepem jest stacja ładowania samochodów elektrycznych. Papierowe reklamy zastąpiono ekranami LCD, a foliówki torbami z papieru.

Nowoczesną placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne – m.in. panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru.

Reklama

Proekologiczny sklep sieci Biedronka

Najnowszy sklep sieci Biedronka został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko. Przestronną i jasną placówkę o powierzchni prawie 700 m2 wyróżnia nowa kolorystyka w klasycznym odcieniu antracytu.

Na sali sprzedaży zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy.


Więcej branżowych ciekawostek znajdziesz tutaj. Kliknij i sprawdź!


Ponadto lodówki oraz zamrażarki same monitorują temperaturę gwarantującą najwyższą jakość produktów. Absolutną nowością w tym sklepie są papierowe torby na warzywa, owoce i pieczywo, które nadają się do recyklingu.

Chcesz wiedzieć więcej? Dlatego czytaj Magazyn Biomasa. W internecie za darmo:

Całe wydanie znajdziesz też tutaj. Dlatego kliknij!

Źródło i zdjęcie: Biedronka.pl
Newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z branżą OZE