Poznańskie Targi DREMA odbędą się 15 – 18 września. Na rządowe „zielone światło” dotyczące organizacji targów i kongresów MTP czekała od dawna. – Jesteśmy w pełni przygotowani, by w nowych warunkach sanitarnych zaprosić na targi wystawców i gości – mówi Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP.

Przygotowania do Targów DREMA idą zgodnie z przyjętym w 2019 roku harmonogramem. Większość spraw związanych z organizacją DREMY 2020 została przeprowadzona przed wybuchem epidemii
w Polsce.

Reklama

W zaawansowanym stadium znajdują się uzgodnienia z wystawcami dotyczące lokalizacji stoisk. Ostateczną liczbę wystawców będziemy mogli określić dopiero we wrześniu, dlatego że część firm zadeklarowała podjęcie finalnej decyzji o udziale w targach w miesiącach letnich – mówi Andrzej Półrolniczak, dyrektor Targów DREMA.  Od lutego, od targów MEBLE, koncentrujemy się przede wszystkim na zapraszaniu gości na stoiska naszych partnerów – dodaje dyrektor targów.

DREMA – elastyczna oferta dla wystawców

DREMA zawsze odpowiadała na aktualne potrzeby rynku oraz stymulowała rozwój przedsiębiorstw.  W związku z wydarzeniami ostatnich miesięcy sytuacja ekonomiczno-finansowa firm uległa znacznemu pogorszeniu, co z jednej strony pociąga za sobą redukcję nakładów na inwestycje oraz ograniczania zatrudnienia, a z drugiej daje impuls do poszukiwania nowych rozwiązań, wchodzenia w nowe kooperacje i docierania do coraz większego grona potencjalnych odbiorców. Tematem przewodnim najbliższych edycji DREMY będzie obniżenie kosztów produkcji poprzez automatyzację i mechanizację procesów technologicznych. Bieżąca sytuacja sprawia, że tegoroczna oferta dla wystawców jest w tym roku bardziej elastyczna i dopasowana indywidualnie do każdej firmy.

Obecna sytuacja dla wielu przedsiębiorstw może stać się szansą na wejście na nowe, niedostępne dotąd rynki. To z kolei generuje potrzebę nawiązania nowych kontaktów, zdobycia know-how
i sprawnego dotarcia z ofertą do nowych odbiorców. Oferta targów DREMA bez wątpienia i na ogromną skalę przekłada się na wykorzystywanie ukrytych w każdym kryzysie szans.

Strefa antysmogowa na targach

Po raz kolejny na DREMIE pojawi się Strefa antysmogowa. – W ramach stoiska „Magazynu Biomasa” zorganizujemy punkt informacyjny dotyczący ekologicznych źródeł ciepła i wykorzystania pelletu. Pokażemy najpopularniejsze modele kotłów i piecyków pelletowych, a nasz ekspert odpowie na pytania dotyczące tych urządzeń i spalania samego pelletu – mówi Jolanta Kamińska z Biomass Media Group. W ramach Strefy antysmogowej udostępnimy także bezpłatnie nasze publikacje dotyczące pelletu: „Pelletową mapę Polski” czyli aktualne zestawienie producentów i dystrybutorów pelletu z podziałem na województwa, „Rynek Pelletu” – cykliczny magazyn poświęcony produkcji i spalaniu tego biopaliwa, a także najnowsze wydanie „Magazynu Biomasa” – dodaje J. Kamińska.

„Magazyn Biomasa” jest patronem medialnym Targów DREMA.

Kotły na biomasę, w tym pellet to coraz popularniejszy wybór wśród osób decydujących się na wymianę dotychczasowej instalacji w swoim domu. W 2019 roku ten segment rynku zanotował wzrost o ponad 30 proc. Zainteresowanie takimi urządzeniami rośnie, m.in. ze względu na dofinansowanie w ramach programu „Czyste Powietrze”. Jego celem jest wyeliminowanie w ciągu najbliższych lat tzw. „kopciuchów” – nieefektywnych, starych kotłów zasilanych węglem, flotami lub miałem, o niskiej klasie energetycznej.

Więcej informacji o targach DREMA: www.drema.pl

Zdjęcie: Materiały prasowe Grupy MTP

Newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z branżą OZE