15 złotych za 1 litr płynu antywirusowego z Orlenu. Do końca tego tygodnia płyn będzie dostępny na wszystkich stacjach ORLEN w całej Polsce.
ORLEN OIL, spółka z Grupy ORLEN wyprodukuje więcej płynu do dezynfekcji rąk. W Zakładzie w Jedliczu uruchomiona została druga linia, co pozwoli na wyprodukowanie płynów o pojemności jednolitrowej w cenie 15 zł za sztukę. Do końca tego tygodnia płyn będzie dostępny na wszystkich stacjach ORLEN w całej Polsce.
Reklama
Stacje w dalszym ciągu będą również zaopatrywane w płyny o pojemności 5 litrów.
– Dzięki determinacji naszych pracowników z ORLEN OIL, ale także ORLEN Laboratorium uruchomiliśmy w krótkim czasie dwie linie do produkcji płynu dezynfekującego do rąk. Będziemy mogli w jeszcze większym stopniu zaspokoić potrzeby rynku i klientów w walce z epidemią koronawirusa. Zwiększenie produkcji pozwoli również zoptymalizować koszty – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Pierwsza partia płynu do dezynfekcji rąk w opakowaniach o pojemności 5 litrów została w ubiegłym tygodniu, zgodnie z zapowiedziami, dostarczona do Agencji Rezerw Materiałowych. Płyn pojawił się również na stacjach ORLEN. Zwiększenie mocy produkcyjnych Zakładu w Jedliczu oznacza możliwość wywiązania się ze zobowiązań wobec ARM, ale i realizację zamówień składanych przez klientów bezpośrednio do spółki ORLEN OIL. W płyn do dezynfekcji rąk do końca tego tygodnia zostaną zaopatrzone wszystkie stacje PKN ORLEN. Będzie on sprzedawany w mniejszych, jednolitrowych pojemnikach po 15 złotych za sztukę.
Do produkcji płynu do dezynfekcji rąk wykorzystywane są:
etanol (70% składu),
woda
alkohol izopropylowy,
gliceryna
substancje zapachowe.
Spełnia on wymogi najwyższej jakości farmaceutyczno-kosmetycznej.
Zakład Produkcyjny ORLEN OIL w Jedliczu na co dzień zajmuje się produkcją płynów do spryskiwaczy, płynów chłodniczych, smarów oraz olejów przemysłowych. Produkcja płynu antywirusowego ruszyła 12 marca br. W sobotę uruchomiono drugą linię produkcyjną.
Płyn do dezynfekcji rąk wyprodukowany w Zakładzie Produkcyjnym ORLEN OIL w Jedliczu jest wpisany do Wykazu Produktów Biobójczych prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Źródło: Orlen
Zdjęcie: pixabay
Chcesz wiedzieć więcej? Dlatego czytaj Magazyn Biomasa. W internecie za darmo:
Całe wydanie znajdziesz też tutaj. Dlatego kliknij i czytaj!
Planów i chęci wśród inwestorów nie brakuje, deklaracje wsparcia ze strony rządowej są, zainteresowanie banków branżą biogazową coraz większe. Wygląda na to, że, mimo...
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.