Początek sezonu grzewczego to najważniejszy w roku okres dla producentów pelletu oraz urządzeń grzewczych na biopaliwa. W grudniowym numerze „Magazynu Biomasa” opublikujemy specjalną sekcję tematyczną poświęconą wykorzystaniu pelletu jako paliwa grzewczego.
Intensyfikacja działań związanych z promowaniem ekologicznych technologii grzewczych i biopaliw na łamach prasy branżowej, ogólnopolskiej oraz w ramach społecznej kampanii walki z niską emisją przynosi efekty. Już ok. 1/3 badanych Polaków deklaruje chęć inwestowania w mikroinstalacje OZE, w tym kotły na biomasę.
W grudniowym numerze „Magazynu Biomasa” pojawi się specjalna sekcja tematyczna poświęcona ogrzewaniu pelletem i urządzeniom grzewczym na pellet, adresowana do tych odbiorców czasopisma, którzy już podjęli decyzję o wymianie dotychczasowo kotła albo zastanawiającymi się nad zmianą urządzenia.
Zapraszamy do współpracy reklamowej w ramach sekcji pelletowej producentów pelletu i brykietu, producentów kotłów na pellet i brykiet, producentów palników na pellet oraz dostawców biopaliw do gospodarstw domowych i budynków użyteczności publicznej.
Oferta wydawnicza „Magazynu Biomasa” do pobrania:
Pobierz “Magazyn-Biomasa_oferta-wydawnicza-2016.pdf” Magazyn-Biomasa_oferta-wydawnicza-2016.pdf – Pobrano 301 razy – 906,97 KBKontakt w sprawie współpracy:
reklama@magazynbiomasa.pl
tel. 609 336 794, 609 335 718
Zdjęcie: 123rf