“Magazyn Biomasa” na targach Progetto Fuoco

Włoskie targi Progetto Fuoco to największe na świecie wydarzenie poświęcone ogrzewaniu drewnem. Pięć targowych dni to możliwość zapoznania się z najnowszą ofertą producentów ekologicznych paliw oraz urządzeń grzewczych na pellet. Wśród wystawców tegorocznej edycji będą także polskie firmy.

Dla liderów

W Weronie co dwa lata spotykają się przedstawiciele branży ekologicznych technologii grzewczych – najwięksi producenci kotłów, piecyków i kominków na pellet i drewno. Uzupełnieniem ekspozycji  jest  oferta ekologicznych paliw do kominków i rozwiązań  do ich przechowywania, narzędzi do przygotowania drewna i akcesoriów zduńskich. Targi Progetto Fuoco, które odbędą się w dniach 24-28 lutego, gromadzą czołówkę branży kominkowej i sektora pelletu. Ambicją organizatorów jest, by wydarzenie stało się najważniejszym i największym tego typu na świecie. To stworzy możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych – także dla wschodzących rynków, takich jak Polska. Progetto Fuoco jest miejscem spotkania reprezentantów firm projektowych  i wzorniczych, przestrzenią prezentacji nowych technologii  i rozwiązań dla każdego.

Trochę liczb

10 edycja Progetto Fuoco odbędzie się w Centrum Targowym w Weronie. Targi to:

  • 105 tys. m3 powierzchni wystawienniczej,
  • 750 wystawców, w tym 300 zagranicznych z 36 krajów,
  • 75 tys. zwiedzających, w tym 9 tys. gości z zagranicy z 36 krajów,
  • ponad 250 pracujących urządzeń w specjalnej strefie.

Targi zostały podzielone na trzy obszary, aby w kompleksowy sposób zaprezentować korzyści z ogrzewania paliwami ekologicznymi:

  • PROGETTO FUOCO TECHNOLOGIES  (duże systemy na biomasę),
  • ITALIA LEGNO ENERGIA   (drewno opałowe z włoskich lasów),
  •  PROGETTO FUOCO INTERNATIONAL PELLET MARKET (rynek pelletu).

007_h10m18

Rynki zagraniczne

Tegoroczna edycja targów Progetto Fuoco ukierunkowana jest na rynki zagraniczne. Zapowiadana przez organizatorów promocja wydarzenia poza granicami Włoch, ma na celu stworzyć ekspozycje producentów z różnych państw,  w tym reprezentujących nowe i wschodzące rynki, takie jak państwa regionu Morza Bałtyckiego. Skuteczne działania przyciągnęły nowych wystawców z Europy i świata, co spowodowało powiększenie powierzchni targowej. Elementem tej strategii jest promowanie wydarzenia w krajowych czasopismach konsumenckich i branżowych poświęconych tematyce biomasy, pelletu i technologii grzewczych. To sprawiło, że targi Progetto Fuoco zyskały status imprezy, na której trzeba być.

“Magazyn Biomasa” na targach Progetto Fuoco

Z myślą o włoskich targach w lutowym numerze “Magazynu Biomasa” zostanie opublikowany specjalny raport dotyczący polskiego rynku pelletu. Publikacja “Polish pellet market” przygotowana w języku angielskim będzie dotyczyła skali produkcji i konsumpcji pelletu w Polsce, jakości polskiego paliwa, perspektyw rozwoju tego rynku w kraju i w Europie. Lutowy numer miesięcznika będzie dystrybuowany w trakcie 5 targowych dni w Weronie. Raport to także możliwość dla polskich producentów pelletu i urządzeń grzewczych na biomasę zaprezentowania swojej oferty na międzynarodowej ekspozycji.

Okładka_luty

Więcej o targach Progetto Fuoco w najnowszym, lutowym wydaniu “Magazynu Biomasa”.

Zdjęcia: Materiały prasowe Progetto Fuoco