Polska Strefa na targach Progetto Fuoco 2020 to specjalna oferta dla krajowych producentów i dystrybutorów pelletu drzewnego oraz dostawców kotłów, piecyków i kominków na pellet. Projekt „Magazynu Biomasa” to efekt ponad 4 – letniej współpracy z największymi na świecie targami poświęconymi ogrzewaniu drewnem.

Progetto Fuoco – tych targów profesjonalistom branży pelletowej  nie trzeba przedstawiać. Włoska wystawa organizowana jest od 1999 roku, co dwa lata i jest największym światowym wydarzeniem poświęconym ogrzewaniu drewnem. PF gromadzi co roku kilkuset wystawców i kilkadziesiąt tysięcy zwiedzających. Wśród nich są przede wszystkim dystrybutorzy pelletu, przedstawiciele firm zainteresowanych najnowszą techniką grzewczą, projektanci i architekci, pracownicy firm ciepłowniczych i energetycznych, a także indywidualni klienci szukający dostawców pelletu, biomasy czy drewna: właściciele i kierownicy hoteli, agroturystyk, stadnin koni, plantacji winorośli czy oliwek, którzy we Włoszech do ogrzewania wykorzystują właśnie pellet.

Reklama

Progetto Fuoco w liczbach

> 115 tys. m2 powierzchni wystawienniczej

> 782 wystawców, w tym 322 zagranicznych

> 71 771 zwiedzających, w tym ponad 15 tys. zagranicznych

> ponad 300 pracujących urządzeń na terenie wystawy

Polska Strefa na Progetto Fuoco 2020

Redakcja „Magazynu Biomasa” i „Rynku Pelletu” od 4 lat pełni rolę ambasadora polskiego sektora pelletowego na Progetto Fuoco. – Na targach jesteśmy obecni od 2015 roku i od samego początku traktowaliśmy naszą obecność w Weronie jako szansę do promocji polskich producentów pelletu, kominków i piecyków pelletowych czy dostawców technologii do fabryk pelletu – podkreśla Jolanta Kamińska z wydawnictwa Biomass Media Group. – Specjalne, włoskojęzyczne publikacje na temat krajowej branży pelletowej uzupełnione albo listą producentów granulatu albo „Pelletową mapą Polski”, możliwość dystrybucji ulotek firm na naszym stoisku czy wystawienia roll – upów – te wszystkie działania miały na celu pokazać włoskim kontrahentom potencjał krajowego rynku i jego otwartość na współpracę – dodaje J. Kamińska.

W tym roku wydawnictwo w porozumieniu z Piemetti SpA, organizatorem Progetto Fuoco, przygotowało wyjątkową ofertę dla polskich przedsiębiorców zainteresowanych nawiązaniem kontaktów biznesowych z Włoskimi dystrybutorami. Polish Area będzie dedykowaną polskim wystawcom wspólną strefą, na którą składać się będą standardowe stoiska o powierzchni 8 m2.

Razem = Lepiej

– Taki koncept jest atrakcyjny z kilku względów. Po pierwsze oferujemy lepszy wariant cenowy dla wystawców strefy. Standardowe stoiska na Progetto Fuoco to minimum 16 m2. Ograniczając powierzchnię do 8 m2 minimalizujemy koszty, dodatkowo udało nam się „wyzerować” koszt niektórych dodatkowych usług – mówi Jolanta Kamińska.

Polska strefa będzie także widoczna wśród innych stoisk dzięki specjalnemu oznaczeniu. Polish Area będzie ponadto promowana przez Piemmeti SpA: na stronie internetowej Progetto Fuoco, w magazynie targowym i na Facebook’u. Dodatkowo o strefie będziemy informować w specjalnym newsletterze adresowanym do odbiorców zagranicznych – deklaruje J. Kamińska.

Nie zabraknie także „Mercato del pellet in Polonia”, które będzie promowało wystawców Polskiej Strefy dodatkowo. Otrzymają oni dodatkowy bonus w postaci reklamy w magazynie.

Kontakt w sprawie współpracy:

Jolanta Kamińska

j.kaminska@magaynbiomasa.pl, tel. +48 790 439 216

Zdjęcia: Archiwum „Magazynu Biomasa”, Piemmeti SpA

Newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z branżą OZE